Skill4Frag

Counter Strike 1.6


#1 2010-02-11 18:19:27

 LM

H@

17476624
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-02-11
Posty: 21
Punktów :   
WWW

Regulamin Forum

Proszę poświęć chwilę, aby zapoznać się z zasadami wypisanymi poniżej. Jeśli je zaakceptujesz i zechcesz się zarejestrować, po prostu kliknij w przycisk "Rejestruj. Aby anulować rejestrację, kliknij w przycisk "powrót" w Twojej przeglądarce internetowej.

Proszę pamiętaj, że nie odpowiadamy za żadne treści zawarte w wiadomościach napisanych przez użytkowników Forum.

Wiadomości przedstawiają subiektywny punkt widzenia autora i nie muszą być jednoznaczne z opiniami innych użytkowników, bądź też administracji forum. Jeśli, któraś z wypowiedzi zawiera niewłaściwe treści, bądź też jest niezgodna z regulaminem może ona zostać zgłoszona do administracji i jeśli będzie to konieczne, zostanie ona usunięta.

Akceptując regulamin zobowiązujesz się do jego przestrzegania podczas korzystania z forum. Pamiętaj, że na forum nie wolno zamieszczać treści niepoprawnych moralnie, agresywnych, wulgarnych, łamiących prawa autorskie, odstających od przyjętych norm społecznych.

Nie możesz zamieszczać żadnych materiałów chronionych prawami autorskimi.


REGULAMIN



I.) Postanowienia ogólne

1. Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników korzystających z forum.
2. Zarejestrowanie się na forum naszej społeczności jest absolutnie darmowe i dobrowolne.
3. Nad forum czuwa specjalna administracja (root admin, junior admini, moderatorzy), każdy z nich wypełnia określone funkcje na forum.
4. Decyzje odnośnie funkcjonowania forum należą do administratora.
5. Decyzja o tym, czy dana aktywność na forum łamie Regulamin należy wyłącznie do oceniającego ją moderatora/administratora. Od decyzji moderatora można odwołać się do innego moderatora lub administratora. Od decyzji administratora nie ma odwołania.
6. Użytkownicy są zobowiązani do spełniania próśb moderatora/administratora w sprawie korzystania z forum.
7. Zakazane jest reklamowanie innych for.
8. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych serwis http://www.neotrix.pl nie przekazuje informacji odnośnie użytkowników osobom nieupoważnionym (Ustawa z dnia 29-08-1997 o Ochronie Danych Osobowych , Dz. Ust. Nr 133, Pozycja 883).
9. Forum neotrix.pl jest poświęcone grom zainstalowanym na Serwerach firmy NeoTrix, więc prosimy pisać Tylko na ich temat .. Dzielimy się tu informacjami, oraz pomagamy innym jeśli to tylko możliwe.

II.) Rejestracja i konta użytkowników

1. Na forum dozwolone jest korzystanie tylko z jednego konta.
2. Nick służący do rejestracji na naszym forum nie może być ani wulgarny/obraźliwy, ani nie może zawierać nazwy stron www.
3. Sygnatura może zawierać maksymalnie 2 userbary, 2 linki (nie reklamujące Forum konkurencyjnego!) lub jedną MAŁĄ grafikę. Zabrania się umieszczania nieczytelnych sygnatur, bądź utrudniających przeglądanie forum. Takie sygnatury będą usuwane, a użytkownik może pozostać ukarany banem.
4. Zabronione jest umieszczanie avatarów/sygnatur, które obrażają innych użytkowników.
5. Zabrania się publikowania jakichkolwiek linków w sygnaturach odnoszących się do treści pornograficznych, bądź mogących w jakiś sposób urazić innego usera na forum.
6. Nie złościmy się publicznie, a wszelkie spory między sobą załatwiamy poza forum (na PW, poprzez maila lub komunikatory).
7. Wszelkie problemy z logowaniem itd. należy zgłaszać bezpośrednio na maila: neo-trix@wp.pl
8. Użytkownik chcący zmienić swój nick zgłasza się w tej sprawie do administratora, przy czym podaje konkretny powód swojej decyzji.

III.) Posty na forum

1. Pisać na forum trzeba z:
- z sensem,
- na temat (chyba że sytuacja, która zaistniała w wątku usprawiedliwia odejście od tematu).
- poprawnie ortograficznie i gramatycznie, zachowując estetyczną, niekrzykliwą formę i treść.
- z zachowaniem szeroko rozumianych zasad kultury osobistej (szczególnie jeśli chodzi o przeklinanie).
2. Jeżeli w poście zawarta jest możliwość wyrażenia własnych opinii, muszą być one we właściwy sposób uzasadnione!
3. Zabrania się pisania postu pod postem. Pisanie postu bezpośrednio pod postem dozwolone jest dla Administratora forum.
4. Tematy muszą być zakładane w odpowiednich działach na forum.
5. Zabronione jest wypisywanie treści, które w jakiś sposób mogą obrazić drugą osobę.
6. Zabronione jest tworzenie tematu podobnego do istniejącego już na forum, a także dublowania swoich postów. Takiego typu incydenty będą nagradzane ostrzeżeniami.
7. Zaleca się, aby zamieścić jak najwięcej informacji/szczegółów w sprawie np. jakichś problemów. Wtedy jest większa szansa na to, że będziemy w stanie pomóc.
8. Do konsultacji z małą ilością userów służy PW (prywatna wiadomość).
9. Jeśli zajdzie przypadek, że zobaczymy jak inny user nie przestrzega regulaminu w jakimś temacie na forum, zaleca się poinformować nas o tym klikając przycisk raportuj przy poście tego usera. Nieaktywne/wygasłe linki też raportujemy!!! To znacznie usprawni naszą pracę w porządkowaniu forum.
10.Na forum jest zabronione trollowanie, które polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty, która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji. Jego efektem jest dezorganizacja danego miejsca w Internecie, w którym prowadzi się dyskusję i skupienie uwagi na trollującej osobie

IV.) OffTopic

1. W OffTopic zabronione jest: spamowanie, obrażanie innych użytkowników oraz reklamowanie stron warezowych, lub stron prywatnych, a przede wszystkim stron innych sieci serwerów i forów, a także samych serwerów!
2. W OffTopic obowiązuje regulamin, więc kto go nie przestrzega może zostać na nim zbanowany! Okres banu zależy od stopnia przewinienia.

V.) Konsekwencje za nieprzestrzeganie Regulaminu

1. W sytuacji, gdy Moderator/Administrator uzna, że postawa danego użytkownika, bądź jego posty są niezgodne z obowiązującym regulaminem, posiada wtedy podstawę aby ukarać go ostrzeżeniem.
2 Moderator/Administrator ma prawo usunąć lub wyedytować posty użytkownika jeżeli uzna je za niezgodne z obowiązującym regulaminem.
3. Posty z wulgaryzmami, zostaną poprawione przez Administratorów, lub Moderatorów Forum, a ich autorzy ukarani Ostrzeżeniem.
4. Użytkownik który otrzyma 3 ostrzeżenia, nie będzie mógł pisać postów przez tydzień.
5. W sytuacji, gdy dany użytkownik uważa, że został niesłusznie oskarżony przez Moderatora, ma prawo zwrócić się z prośbą do niego w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli natomiast rozmowa nie osiągnie jakiegokolwiek skutku user ma prawo zwrócić się w tej sprawie do innego moderatora a nawet administratora.
6. W przypadku, gdy na danego Moderatora/Super Moderatora wpłynie duża ilość skarg, wtedy zostaje on usunięty ze swego stanowiska. Decyzja w tym przypadku należy tylko do administracji forum.

VI.) Inne

1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.
2. Jeśli akceptujesz i spełniasz powyższe warunki, możesz pozostać w serwisie. Jeżeli natomiast nie spełniasz powyższych warunków i ich nie akceptujesz natychmiast opuść tą stronę.!

Nieznajomość prawa (regulaminu) nie zwalnia od jego przestrzegania!!!


Regulamin będzie z czasem ulegał modyfikacjom, więc zaleca się aby zerkać od czasu do czasu do tego tematu. Jeśli jakieś zmiany będą miały miejsce poinformuje Was o tym.




Przeczytałem, i zgadzam się z zasadami.

Pozdrawiamy
Ekipa skil4frag


http://img.userbars.pl/162/32345.jpg
http://img.userbars.pl/162/32332.jpg
http://img.userbars.pl/158/31490.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.viawwwgame.pun.pl www.rolkiopole.pun.pl www.priyanka.pun.pl www.forum-gwiezdne-wojny.pun.pl www.6600.pun.pl